marți, 7 iulie 2009

Ganduri de acum 18 ani

Am gasit niste ganduri de-ale mele, din iunie 1991 (aveam 16 ani), si tin sa le impart cu voi.

"Vom intrezari vreodata esenta vietii pe Terra? Exista limite ale depravarii umane, dar exista si inaltari ale spiritului uman, pe care oamenii trebuie sa le caute mereu"
***
"Daca omul e intrebare, atunci intrebarile-intrebari ce sunt? Bucati de intrebari-intrebari ale intrebarii mari?
***
Rautate, mizerie, haos, inconstienta, salbaticie, josnicie, moarte, necunoscut- intre aceste prostii traieste omul. Singura lui lumina- un Dumnezeu pe care nu l-a vazut nimeni niciodata, dar in care traieste partea curata a sufletului sau.
***
Probabil Dumnezeu nu vorbeste, ci canta, deoarece muzica este singurul limbaj pe care orice om il intelege fara traducere.
***
Animalele nu sunt inferioare oamenilor, pentru ca si ele respira. N-avem dreptul sa spunem ca noi, oamenii, suntem superiori animalelor, pentru ca noi am avut doua razboaie mondiale si am inventat bombe ucigatoare, pe cand ele n-au descoperit nici macar bata!
***
Pentru cine e lumina soarelui? Pentru cine curg izvoarele si zboara pasarile? Pentru cine ne dor gandurile? Pentru cine traim noi?
***
Cat e viata si cat e vis? Cat e Univers si cat e minciuna? Sarmane Dionis! Niciodata nu vei sti!
***
Cel mai frumos lucru dintr-un om nu e gura sau bustul sau inima sau picioarele sau ochii sau urechile sau unghia de la degetul mare sau fesele sau oasele sau nasul... Tot ceea ce e mai frumos intr-un om este EUL sau UNIC si POSESIV, EUL sau intreg cu gura, bust, inima, picioare, ochi, urechi, unghia de la degetul mare, fese, oase, nas- acesta este unicul FRUMOS in lume! EUL PAMANTESC!
***
A trai inseamna a astepta moartea.
***
Invizibil este ceea ce poti simti, dar nu poti vedea.
***
Daca am sti ce se intampla cu NOI dupa ce murim, atunci -cu siguranta- viata n-ar mai avea nici un rost.

2 comentarii:

Anca spunea...

Si mie imi curg o gramada de intrebari la care nu am raspuns
Si,totusi,inca mai astept ca intr-o buna zi sa le aflu...

carmenlilu spunea...

Acum, nu vreau sa mai aflu raspuns la aceste intrebari. Probabil am mai imbatranit. Acum vreau doar sa-mi pastrez credinta in Dumnezeu.

A te smeri sau a te mindruta? Aceasta-i intrebarea zilei

  Astazi o sa va prezint demonstratia faptului ca d-l Mindruta e un parerolog chiaun cu capul. Habar n-are de nimic, iar confuzia permanenta...