sâmbătă, 2 martie 2013

Argo ergo Oscar

Am vrut sa scriu titlul asta inca de cand am auzit de numele filmului "Argo". Dupa ce a castigat Oscarul, am tot asteptat sa vad daca-l foloseste cineva, pe undeva. Pana acum nu am auzit de jocul asta de cuvinte. Mie mi se pare ca "ergo-ul" lui Pascal (Blaise, nu Bruckner), tipa dupa "Argo"-ul ce tocmai a castigat Oscarul.

"Cogito ergo sum"

"Argo ergo Oscar"

Nu stiu cum va suna voua, dar mie-mi suna bine. Am tinut sa scriu titlul asta, ca ar fi fost pacat sa nu fie notat pe undeva. In cazul asta de mine, desi m-as fi bucurat la fel de mult sa-l fi citit la oricine altcineva.

Niciun comentariu:

A te smeri sau a te mindruta? Aceasta-i intrebarea zilei

  Astazi o sa va prezint demonstratia faptului ca d-l Mindruta e un parerolog chiaun cu capul. Habar n-are de nimic, iar confuzia permanenta...