vineri, 14 mai 2010

"Ochii sunt oglinda sufletului"

Cred ca am mai spus pe aici de cateva ori: fi-miu are trei ani si opt luni si nu e cel mai poetic (romantic) copil din lume. Dar e foarte sincer si destept. Face analogii, foloseste cuvinte mai putin uzitate de copii de varsta lui, cu sensul corect si in contextul potrivit.Si ma iubeste mult. Normal, doar e baiatul meu, nu?

Intr-o zi ne plimbam pe afara. Nu era nici prea cald, nici prea frig, adia un vanticel molcom, frunzele copacilor erau verzi si soarele stralucea intr-o lumina galben-albastrica. La un moment dat, l-am luat in brate pe fi-miu, l-am pupat si l-am privit cu multa dragoste. Fi-miu m-a privit si el drept in ochi (de i-am simtit privirea pana in suflet) si mi-a zis serios:
- Mami, ai doua inimi in ochi.

Niciun comentariu:

A te smeri sau a te mindruta? Aceasta-i intrebarea zilei

  Astazi o sa va prezint demonstratia faptului ca d-l Mindruta e un parerolog chiaun cu capul. Habar n-are de nimic, iar confuzia permanenta...